představení hlavních oblastí řešení – produktů a služeb, kterými pomáháme zákazníkům

Jak měříte úspěch?

2025-08-13T00:01:12+02:00Kategorie: |

Dáváme důraz na měřitelné výsledky v byznysu (konkurenceschopnost, kvalita, rychlost rozhodování), metriky napříč 4D/5D, a na „mattering“ přínos – tj. co zákazník skutečně ocení a jaký dopad řešení má. Vždy optimalizujeme RICE skóre (Reach x Impakt x Confidence / Effort) a ve vazbě na byznys nebo organizační priority lídršipu.

Co znamenají „mattering“ produkty?

2025-08-19T10:21:07+02:00Kategorie: |

Produkty a služby, které lidé skutečně ocení a nejen milují, mají pozitivní dopad a nerezignují na kvalitu ani etiku a ohleduplnost k přírodě (Zemi) a ekosystémům, kde spolu žijeme. V praxi je řídíme pomocí metodiky  PQLM a cíleného produktového managementu (CPM).

Co jsou „organizace Sigma (Σ)“?

2025-08-12T23:54:17+02:00Kategorie: |

Jde o design odolné (resilientní) organizace: méně rigidní struktury, více důvěry, decentralizované rozhodování, rychlejší učení a inovace, kontrola křížem – firma se umí adaptovat a tvořit vlastní budoucnost s optimálním využitím své kolektivní inteligence.

Pro koho jsou služby určeny?

2025-08-12T23:54:03+02:00Kategorie: , |

Pro pokrokové firmy, které chtějí vyladit spolupráci lidí & technologií, zrychlit inovace a řídit kvalitu napříč životním cyklem produktů. Pomáháme od rychlých konzultací po transformace s vysokým dopadem a implementaci systémů pro týmovou spolupráci.

Přejít nahoru